starclicks

Only for earning in starclicks

ارتقا اکانت و برداشت

پنجشنبه, ۲۷ ژوئن ۲۰۱۹، ۰۶:۴۱ ب.ظ

ارتقا از طریق بیتکوین امکان پذیر است.19.5 دلار بیتکوین برای ارتقا به گولدن. برداشت هم از همین طریق انجام مشود از 50 دلار بیتکوین برای اکانت گولدن. اکانت سیلور هم از 2 دلار بصورت اتوماتیک و دوره ای با توجه به میزان فعالیت شما قابل انجام است.

نکته بسیار مهم اینکه هرگز اقدام به ساختن دو یا چند اکانت از یک دستگاه نکنید زیرا همه اکانت ها مسدود خواهند شد.

لینک ارجاع:

https://www.star-clicks.com/?ref=50359328

سوالات خود را از منوی نظرات بپرسید.

موفق و پرسود باشید.

  • mehran

نظرات  (۳)

من تو این سایت ثبت نام کردم و با توجه به تبلیغات فراوان کسب درامد اکانتمو گلد کردم ولی تبلیغات روزی یک دلار یا کمتر هست و حتی توانایی برگشت همون20 دلاری هم که خرج کردم نداره من از کد html تو یک وبلگ رایگان خارجی استفاده کردم و با یک کامپیوتر دیگه تو محل کارم رفتم و رو تبلیغات کلیک کردم ولی بازم هیچ پولی از این بابت برام نیومد احساس میکنم عضویت و ارتقا تو این سایت یه اشتباه بد بود ایا راهی هست لااقل تو همین یک ماهی که اکانتم گلد هست پول رفته برگرده و من بتونم برداشت کنم ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام ببخشید من با سایت استار کلیک کار کردم الان درآمدم به ۵۰ دلار رسیده میخوام از طریق بیت کوین برداشت کنم مدارک خواسته چیکار کنم میشه راهنمایی کنید

  • Mohammad Hashim Parsa
  • سلام ببخشید آیا در افغانستان میشه اکونت خودم را به گولد ارتقا بدهم؟

    لطفا همکاری کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی