starclicks

Only for earning in starclicks

تبلیغات کلیکی به چه معناست؟

پنجشنبه, ۲۷ ژوئن ۲۰۱۹، ۰۵:۳۹ ب.ظ

اگر در زمینه تبلیغات اینترنتی کمی اطلاعات مختصری داشته باشید، احتمالا می دانید که، یکی از راههای تبلیغات در سطح اینترنت، تبلیغات کلیکی است که نه تنها در ایران، بلکه در دنیا نیز بسیار متداول است.تبلیغات کلیکی، روشی می باشد که شرکت های تبلیغ کننده به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ شما، از شما هزینه دریافت خواهند کرد. برای مثال شما یک تبلیغی را به شرکتی میدهید که مثلا بصورت همزمان در هزار سایت مختلف به نمایش درآید. در ابتدا هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد، اما در صورتی که هر فردی در هر کجای از دنیا بر روی تبلیغ شما کلیک کند، هزینه ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد. حال اگر آن فرد کلیک کننده بر روی تبلیغ شما مثلا دوست شما باشد، قسمتی از آن هزینه به حساب دوست شما بابت کلیک کردن بر روی تبلیغ شما واریز خواهد شد.

درباره استار کلیکس

این سایت در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شده است و مقر آن در ایرلند شمالی قرار دارد. هرچند مدیریت آن توسط شرکتی بنام  EASY LOGIC UK LTD اداره می شود که تحت قوانین بریتانیا فعالیت دارد و برای اینکه بدانید آیا چنین شرکتی وجود خارجی دارد یا خیر، به سادگی می توانید شماره ثبت این شرکت را ۱۰۹۷۹۸۷۵ در مراجع ذیربط پیگیری نمایید. همچنین به گفته خود این سایت، این بیزینس توسط فروشندگان معروفی همچون Verisign, Norton Trust, UKTrustSeal and UK Companies House تایید شده است.

نکته مهم در خصوص این شرکت این است که خوشبختانه سایت استار کلیکس با ایرانی ها نیز رابطه خوبی دارد و برخلاف خیلی از سایت های مشابه دیگر که ایران را تحریم کرده اند، شما می توانید کاملا آزادانه و تقریبا بدون محدودیت در این سایت فعالیت داشته باشید.

نکته جالب تر اینجاست که، شما اگر رتبه این سایت را در الکسا چک کنید، خواهید دید که بیش از ۴۰ درصد از آمار کاربران این سایت را ایرانی ها تشکیل میدهند.

چطور به سایت استار کلیکس اعتماد کنم؟

هیچ تعجبی ندارد که با بوجود آمدن سایت های متعدد کلاه برداری (Scam) در دنیا، و یا با تبلیغات دروغین بسیاری از سایت ها که وعده و وعید های کسب درآمدهای دلاری آن چنانی به کاربران میدهند، نتوان به سادگی به هر سایتی اعتماد کرد.

نویسنده این مطلب به سهم خود تحقیقات مناسبی در این زمینه انجام داده است، اما در صورت بروز هر مشکلی، هیچ مسئولیتی در این زمینه نمیپذیرد! لذا شما نیز به سهم خود حتما در این زمینه تحقیقاتی را انجام دهید و صرفا به مطالب این مقاله اکتفا نکنید.

یکی از راههای اعتماد به سایت استار کلیکس و یا هر سایت دیگری در اصطلاح اثبات پرداخت (payout proof) نام دارد. شما به سادگی میتوانید از قسمت سوالات متداول سایت (FAQs) لیست پرداختی های این سایت را به کاربرانش مشاهده کنید و یا اینکه با قسمت پشتیبانی سایت تماس بگیرید و از آن ها درخواست اثبات پرداخت نمایید تا لیست آن را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین اگر شما عضو سایت استار کلیکس شوید (Sign up) و در سایت وارد شوید (Sign in) از قسمت اعضای ممتاز (Top members) خواهید توانست لیست جدیدترین پرداختی های این سایت را به کاربران ممتازش مشاهده کنید و در صورت لزوم به هرکاربری که علاقه دارید، پیامی ارسال کنید. نکته ای که وجود دارد این است که شما نمی توانید پیام با کاراکترهای Unicode مثل فارسی و یا عربی ارسال کنید و متن پیام شما باید انگلیسی یا فینگلیش باشد.

بنده شخصا به تعدادی از کاربران ایرانی این سایت پیام داده ام، و از صحت پرداختی های سایت استار کلیکس مطمئن شده ام.

starclick

  • mehran

نظرات  (۵)

سلام بدون ارسال مدارک هم امکان دریافت پول از سایت وجود داره من سربازی نرفتم پاسپورت بهم نمیدن که ارسال کنم  

رفرال های من کجا میاد ؟؟ 

برای چی با لینک خودم کسی رو دعوت دادم و اون فرد ب داخل سایت اومد 

ولی برای من پولی اضافه نشد ؟

سلام 

بنده برای تایید تلفن همراه که سایت میگه چطوری اون رو تایید کنم لطفا شفاف بفرپایید .تشکر

دوستان تجربه شخصی من است .امکان برداشت وجود ندارد بهیچ وجه . اگر بتوانید بعد از ماهها به پنجاه دلار برسید در هنگام برداشت چند تا فرم عجیب و غریب انگلیسی و گذرنامه و مشخصات منزل تایید رسمی شده به انگلیسی!!! و..... به شما ایمیل میکنه و از شما میخواد یعنی دنبال نخود سیاه می فرسته .افرادی که گواب می دهند گرفته ایم یا در ایران نیستند یا از خودشون هستند چون بهر طریق بیت کوین یا پی پال یا کارت اعتباری که بخواهید منتقل کنید این مشخصات چرت و پرت را ازتون می خواد و بعدش مشخص نیست چی جواب میده . چون پشتیبانی سایت وجود نداره و هر وقت در خواستی کنید اتوماتیک یک پیغام می فرسته بدلیل زیاد بودن درخواستها به قسمت حواب دهی مراجعه کنید و قسمت مبادله نظرات نیز در سایت وجود نداره .خلاصه حقیقت را گفتم .این سایت پرداختی نداره.

سلام ببخشین بعضی ها نظرات منفی دادن و میگن موقع برداشت مشکل برمی‌خوریم!لطفا شماییکه این مقاله رو زحمت کشیدین نوشتید جوابگوی این سوالات ونظرات هم باشید تامردم بتونن انتخاب درست رو انجام بدن و وقت الکی تلف نکنن ودلخوشی الکی نداشته باشن که خداییش کاردرستی هم نیست،ممنون منتظرجوابتون هستیم استاد بزرررررگوار !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی