starclicks

Only for earning in starclicks

چقدر میتوانم از سایت استار کلیکس درآمد کسب کنم؟

پنجشنبه, ۲۷ ژوئن ۲۰۱۹، ۰۶:۲۰ ب.ظ

هنگامی که شما به رایگان عضو سایت استار کلیکس می شوید، عضویت شما بر روی پلن نقره ای (Silver) قرار دارد. در این پلن شما بطور متوسط هر ۲۴ ساعت یکبار ۱۰ تبلیغ کلیکی مشاهده خواهید کرد، که کلیک کردن بر روی هر تبلیغ برای شما ۱ سنت درآمد خواهد داشت.

اگر شما پلن خود را به طلایی (Gold) ارتقا دهید، تعداد تبلیغات روزانه شما بسیار بیشتر خواهد شد، در نتیجه با کلیک بیشتر، درآمد بیشتری هم کسب می کنید. یکی از کاربران سایت استار کلیکس میزان درآمد روزانه خود را از این پلن ۵ دلار در روز عنوان کرد. هر چند شما اگر یک سایت پر بازدید داشته باشید، میتوانید کد HTMLی را که سایت بعد از ارتقا پلن در اختیار شما قرار میدهد در سایت خود قرار دهید، و کاربرانی که در سایت شما بر روی آن تبلیغات کلیک میکنند، درآمد حاصل از کلیک کاربرانتان به حساب شما واریز شود.

همچنین سایت استار کلیکس  پلن دیگری بنام پلاتین (Platinum) نیز دارد، که درآمد حاصل از هر کلیک شما را به ۲ سنت افزایش میدهد اما متاسفانه به دلایلی که علت آن را جویا نشده ام، این پلن به کاربران ایرانی ارائه نمی شود!

اما یکی از بهترین راه های افزایش درآمد روزانه شما از سایت استار کلیکس ارجاع کاربران به این سایت (Referral) و تشویق به عضویت و فعالیت در این سایت می باشد. شما به سادگی میتوانید از قسمت سمت چپ پنل کاربری خود بر روی منوی Referral Links کلیک کنید و یکی از لینک های ارجاع خود را به دوستان و یا آشنایان خود بدهید و یا اینکه از منوی Invite People ایمیل دوست خود را وارد نمایید، تا لینک ارجاع برای دوست خود ارسال شود.

به ازای عضویت هر فرد توسط لینک ارجاع شما در سایت، ۸ سنت به حساب شما واریز خواهد شد و اگر آن فرد عضویت خود را به طلایی ارتقا دهد، ۵ دلار دیگر به حساب شما واریز می شود. همچنین عضویت پلاتینی برای شما ۱۰ دلار سودآوری خواهد داشت.

  • mehran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی